אז איך יוצאים למהלך סקיילינג – ונשארים רווחיים?

בעידן הדיגיטלי של היום, שיווק יעיל משחק תפקיד מרכזי בהצלחתו של כל עסק. מנהלי שיווק מחפשים כל הזמן דרכים להרחיב את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלהם כדי להגיע לקהל רחב יותר, להגביר גיוס לקוחות ובסופו של דבר להגביר את הרווחיות. עם זאת, סקייל של שיווק דיגיטלי דורש תכנון וביצוע קפדניים כדי להבטיח צמיחה כמו שמראה הגרף בתכנית האסטרטגיה.

בפוסט הזה, נתעמק בארבעה נק’ חשובות שבעלי עסקים צריכים לקחת בחשבון כאשר יוצאים למהלך סקייל.
תזמון הסקייל עם האופרציה:
סקיילינג חייב חייב להיות מותאם ליכולות התפעוליות שלך. זה חיוני להבטיח שהתשתית, המשאבים והתהליכים הפנימיים שלך יוכלו להתמודד עם פעילויות שיווקיות מוגברות.

הערך את הקיבולת של הצוות, היכולות הטכנולוגיות ויעילות זרימת העבודה של הצוות שלך כדי לקבוע אם אתה מוכן לבצע קנה מידה. השקעה בכלי אוטומציה, שדרוג המערכות שלך והכשרת הצוות שלך הם כולם שלבים חיוניים שיש לקחת בחשבון לפני שתגביר את מאמצי השיווק שלך.

אם האופרציה לא מסודרת, כח אדם חיוני מתחלף, ואין טכנולוגיה התומכת במאמץ, זה לא הזמן לצאת לסקייל. במקרה הזה, הסקייל רק יראה את חוסר היעילות של העסק שחור על גבי לבן.
הבנת רווחיות:
לפני סקיילינג, חייבת להיות לך הבנה ברורה של הרווחיות הנוכחית שלך. נתח את מסעות הפרסום הקיימים שלך בשיווק דיגיטלי כדי לזהות מדדי מפתח כגון עלויות רכישת לקוחות, ערך לכל החיים של הלקוח, החזר על הוצאות פרסום ויצירת הכנסה כוללת.

על ידי הבנת הרווחיות שלך, אתה יכול לקבל החלטות מושכלות לגבי כמה אתה יכול להשקיע בהגדלת מאמצי השיווק שלך מבלי לסכן את השורה התחתונה שלך.
שמירה על רווחיות תוך כדי סקיילנג:
שלום לאמת הברוטלית – אי אפשר לשמור על אותה רווחיות כאשר מבצעים סקיילינג.
לא יקרה.
תשחררו את המחשבה הזאת.

הסיבה לתופעה הזאת היא % הקהל החם (לדוגמה, לקוחות קיימים) שלכם ביחס לקהל החדש הוא גדול. נניח 10% ממאמץ השיווק שלכם מגיע לקהל שמכיר ואוהב את המותג. הקהל הזה רוכש בשווי סל ממוצע גבוהה יותר, בתדירות גבוהה יותר, ויחס ההמרה שלו גבוהה משמעותית.

כאשר מתחילים את הסקיילינג, חושפים אנשים חדשים למותג, ותהליך רכישת הלקוח, הacquisition הוא יקר. ביחס לקהל החדש שהגענו אליו, % הלקוחות הקיימים קטן ביחס לקהל הגדול שאליו אנחנו מגיעים.

א. בדוק ובצע אופטימיזציה: בדוק ובצע אופטימיזציה מתמשכת של מסעות הפרסום השיווקיים הדיגיטליים שלך. השתמש בבדיקות A/B, אופטימיזציה של שיעור המרות וניתוח נתונים כדי לחדד את ההודעות, המיקוד והערוצים שלך. על ידי אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך, אתה יכול למקסם את ההחזר על ההשקעה שלך בשיווק.
זה קורה הן ברמת המיקרו של הקמודעות, או ברמת המקרו של קמפיינים (כל מערכות הפרסום נותנות פיצ’ר לביצוע בדיקת A/B)
ב. תשתית סולידית להרחבה: ודא שהתשתית שלך, כגון אתר האינטרנט שלך, hosting ומערכות שירות לקוחות, יכולה להתמודד עם תנועה וביקוש מוגברים. זמן השבתה או חווית משתמש גרועה עלולים לפגוע ברווחיות שלך, אז השקיעו בפתרונות הניתנים להרחבה כדי להתאים לצמיחה.
*נכתב בדם.
ג. חלוקת תקציב ופיזור סיכונים: הקצו את התקציב שלכם באופן אסטרטגי על פני ערוצי שיווק שונים. הימנע מלהכניס את כל הביצים שלך לסל אחד ולגוון את המאמצים שלך כדי להפחית סיכונים. עקוב מקרוב אחר הביצועים של כל ערוץ והעברת משאבים בהתאם. סקייל בשוק הישראלי נתקע בתקרת זכוכית בסביבות תקציבי מדיה של 200,000 שקל בחודש להצעה רחבה של B2C.
נצלו את הפלטפרומות השונות, פייסבוק, גוגל, טאבולה אאוטבריין וטיקטוק כדי לפגוש את המשתמש במקומות השונים.
ד. נאמנות לקוחות: אל תתמקד רק ברכישת לקוחות חדשים.
טיפוח לקוחות קיימים יכולים להיות משתלמים ורווחיים ביותר. יישם אסטרטגיות לעידוד רכישות חוזרות, מכירה נוספת ומכירה צולבת כדי למקסם את הערך לכל החיים של הלקוח – LTV.
הינה כמה רעיונות:

  •  מועדון לקוחות VIP
  • מועדון מבצעים סודי – חשיפת הנחות ייחודיות ומוגבלות בזמן לקהל המודעון בלבד
  • שירות מותאם אישית
  • מוצרים מותאמים אישית
  • Cross sell – קנית X, אולי תתעניין גם בY
  • ו כמובן, דיוור שוטף של *ערך*. אנחנו יודעים, אתם אוהבים למכור. גם אנחנו. אבל זה שוחק את קהל המדוורים. תתנו ערך אמיתי ומכרו אחת ל3/4 דיוורים. לחלופין אפשר למכור בfooter של המייל.

סיכום:
סקיילינג דורש גישה אסטרטגית כדי להבטיח צמיחה ורווחיות כדי שתוכל ברבעון הבא להציג את הגרף היפהפה הזה.. מנהלי שיווק חייבים לתזמן בקפידה את מאמצי ההרחבה שלהם עם מוכנות תפעולית, להבין את מדדי הרווחיות שלהם וליישם אסטרטגיות כדי להישאר רווחיים במהלך התהליך. הגדלת נפח רכישת הלקוחות מביאה יתרונות רבים, כולל נתח שוק מורחב, מאמצי שימור לקוחות ואוטומציה.

אשמח לשמוע מכם על הצלחות וכשלונות של סקיילינג.

LET'S HUNT

SENIOR PPC MANAGER
ART DIRECTOR
GRAPHIC DESIGNER
/ VIDEO EDITOR
COPYWRITER
SENIOR PPC
MANAGER
ART DIRECTOR
GRAPHIC DESIGNER / VIDEO EDITOR
COPYWRITER