מערכות הפרסום ואנליטיקס הופכות להיות מסובכות ומתוחכמות יותר מיום ליום – האם אתם עומדים בקצב?
לפעמים מה שמפריד קמפיין מלהיות ריווחי או הפסדי הוא ידע מקצועי של מנהל הקמפיינים, הכרות עם פיצ’רים מתקדמים, שימוש בקודי מעקב חכמים ויכולת להסתכל במאקרו על התמונה הגדולה.
האם ההצעת מכר של המותג מספיק תחרותית? האם חוויית המשתמש באתר אופטימלית? יש שימוש מקצועי בפופאפים, ניוזלטרים, מסרונים?
ומה עם הדאטה שצברנו עד היום – האם היא ממונפת?!
99% מהמותגים שמגיעים אלינו לבקרת מדיה, מנהלים קמפיינים רק בפייסבוק ובגוגל – וגם בהן הם כמעט תמיד רחוקים מלממש את העוצמה של האלגוריתם מתוך הבנה שטחית של הקמפיינר הנוכחי את המערכות.
אבל מה עם טיקטוק? אאוטבריין? טאבולה? לינקדין? בינג? יאנדקס? מרבית מנהלי הקמפיינים יעדיפו להתחמק מלהכנס לפלטפורמות חדשות (מחוסר ידע), רק שלפעמים הכניסה הזו – היא זו שתשנה עבור המותג שלכם את כל המשחק.
כסוכנות שמתמחה ועושה רק performance- אנחנו מומחים בלזהות ולהציף הזדמנויות, להקים ולנהל משפכי שיווק במגוון מדיות, תוך שמירה על הריווחיות של המותג. כשתגיעו אלינו לבקרת מדיה, נבצע סקירה מעמיקה של מערך הדיגיטל, כל מקורות התנועה, הביצועים, ואיתור זליגות הכספים.
נציג בפניכם דו”ח מקיף המציג את המציאות כיום באופן השקוף ביותר – וגם רשימת מהלכים קונקרטיים, למימוש מיידי.
אנחנו מתחילים כל פעילות עסקית בבקרת מדיה – ניתוח לב פתוח לכל המערך הדיגיטלי של המותג.
בסיום, תקבלו מהצוות אנליזה ברורה לגבי ביצועי מערכות הפרסום, מבנה הקמפיינים, המסרים בקריאייטיב, חוויית המשתמש והתנהגות הגולש באתר, לצד המלצות ליישום שיובילו לשיפור מיידי בביצועים.