פרק 5 – דרוש קמפיינר שמביא תוצאות

האזינו בפלטפורמה המועדפת עליכם

בכל פעם שאנחנו רואים פוסט בפייסבוק של “מחפש קמפיינר שמביא תוצאות”
יש לנו מיני התקף חרדה ואם אתם שואלים אותנו? רוב בעלי העסקים והמותגים
תופסים את המונח קמפיינר בצורה שגויה (חלקם אוהבים אפילו להאשים אותם שהעסק לא מצליח)

בקיצור,בפרק הזה באנו לעשות סדר במונח הזה שנקרא קמפיינר, דיברנו על:

מה צריך לצפות מקמפיינר ואיך מודדים אם הוא *באמת* מביא תוצאות
מה עושים כשאין המרות?
ההבדל בין מדידת קמפיינר בגוגל לפייסבוק ואינסטגרם
איך מודדים טראפיק איכותי
איזה נתונים קמפיינר בינוני אוהב להציג ולמה כדאי להיזהר מהם
מיני קייס סטאדי: אופטימיזציה למותג עם יותר מ-50 נטישות עגלה ביום

אהבתם את התוכן?

דברו איתנו

SENIOR PPC MANAGER
ART DIRECTOR
GRAPHIC DESIGNER
/ VIDEO EDITOR
COPYWRITER
SENIOR PPC
MANAGER
ART DIRECTOR
GRAPHIC DESIGNER / VIDEO EDITOR
COPYWRITER
Skip to content