hunt.co.il
לרוב מנהלי השיווק ו/או המנכ”לים של מותגי קמעונאות מובילים, יש חלומות גדולים על מכירות אוטומטיות ומועדון לקוחות משגשג,והם חותרים בכל הכוח להפוך אותם למציאות:
שזה אומר בשפת האיקומרס:
לשמור על עלות גיוס לקוח נמוכה ורווחית (CAC)
שיפור יחס יעילות השיווק %MER
הגדלת ערך חיי לקוח (CLV) תוך גידול ב-ROAS
תחרות הולכת וגדלה
על תשומת לב הלקוחות מול שחקנים גדולים
קושי לייצר נאמנות
ורכישות חוזרות בעולם של השוואת מחירים בקליק
מורכב לבנות ולמדוד
מסעות לקוח מרובי ערוצים
ויש עוד אינספור כאבי ראש שמנהלים צריכים להתמודד איתם, כל יום מחדש.
להפוך לשותפים למסע העסקי של המותגים שאיתנו ולקחת אותם ליעדי החלומות שלהם עם פרסום מונחה פרפורמנס (תוצאות).
זה אומר שאם קיבלנו אותך אלינו, המטרות שלך הופכות למטרות שלנו והתוצאות שאתה מחפש הן המדד היחיד להצלחה:
הכנסות, רווחים, נתח שוק וצמיחה עסקית מוכחת
ככה הגדלנו למותג מתחום אפור את ההכנסות מפרסום ממומן בעשרות אחוזים
איך הגדלנו ROAS בעשרות אחוזים למותג עם כמות מק”טים וכמות מקורות תנועה ענקיות?
בזכות שיטות עבודה מוכחות וחווית שירות ששומרת אצלנו לקוחות מעל 3 שנים:
הכל מתחיל באנליזה
ה”בוקר טוב” שלנו הוא לבחון לעומק את ביצועי הקמפיינים ב-24 החודשים האחרונים, לנתח מגמות והתנהגויות קנייה עונתיות. זה מאפשר לנו לזהות אילו פלטפורמות, קמפיינים, קהלים וקריאייטיבים הניבו את:
ה-ROAS וה-ROI הגבוהים ביותר
ה-CPA וה-CAC הנמוכים ביותר
את שיעורי ההמרה %CVR הטובים ביותר
וכשיש לנו את כל התובנות? עוברים לשלב הבא:
לא זזים בלי תחזית
על בסיס התובנות מהאנליזה, בונים תחזית ל-12 חודשים קדימה ומגדירים יעדים שאפתניים אך ריאליים לצמיחה:
מפתחים מודלים מתוחכמים לחלוקה דינאמית של תקציב הפרסום על סמך פוטנציאל הרווח של כל קטגוריית מוצרים
מזהים עונתיות, התנהגות צרכנים ומתאימים את הקמפיינים, חוקים אוטומטיים ועוד ליעילות מקסימאלית.
כל שקל ממוקם באופן אסטרטגי במטרה למקסם את התשואה על ה-ROAS בטווח הקצר והארוך
קמפיינים (PPC) בסקייל גבוה
בתור מקצועני פרפורמנס, אנחנו יודעים לעבוד עם כל הפלטפורמות, אבל זה רק מתחיל שם; בכל שלב שהקמפיין באוויר, מבצעים אופטימיזציה מתמדת של הגדרות הקמפיין:
טסטים A/B של כל אלמנט קריאייטיבי
ניטור צמוד של KPIs קריטיים כמו CTR, CPA ושיעור נטישת עגלות.
כל הביצועים נמדדים ומותאמים על בסיס יומי כדי להבטיח מיצוי מלא של כל הזדמנות למקסם את הרווחיות
חווית השיווק הכי מתקדמת בתחום
כל השותפים שלנו מקבלים גישה לדשבורד אינטרקטיבי שמציג KPI’S בזמן אמת. על מנת שתוכלו להעמיק לרמת מוצר בודד, להתרשם מהביצועים לפי מקור תנועה ולקבל התראות על חריגות מיעדים.
* ככה תמיד יש אצבע על הדופק ואפשרות לקבל החלטות מהירות שישפיעו על השורה התחתונה (בקיצור, קודם כל פרפורמנס).
למנהלי שיווק ומנכ”לים של חברות עם מוקדי מכירות יש לרוב את אותו חלום ורוד על זרם יציב של פניות איכותיות ולהפוך כל פניה ללקוח מרוצה, משלם ונאמן.
שזה אומר, בשפה של מוקדי המכירות:
עלות לליד (CPL) נמוכה ורווחית במקסימום
אחוז המרה %CVR שהולך ועולה.
החזר השקעה ROAS שייצר רווחיות מקסימאלית לעסק
איכות לידים (Qualified Lead) הטובה ביותר!
אוקיינוס אדום בענפים רבים שמוביל לתחרות קשה על כל ליד
קושי לייצר בידול ולבנות הצעת ערך בעידן של עיוורון פרסומי
מורכבות בבנייה ומדידה של מסע לקוח אופטימלי, וצורך תמידי לשפר את הנכסים הדיגיטליים
ועוד שלל משימות מאתגרות שעומדות בפני המנהלים בתחום יום אחר יום,
שעלולים למצוא את עצמם לכודים בנדידה בין סוכנויות, קריאת דו”חות לא רלוונטים והמתנה לתוצאות (שלא מגיעות)
להפוך לשותפים אסטרטגיים של המותגים שאיתנו וללוות אותם עד היעדים שלהם, גם אם הם דמיוניים (בעיקר אם הם דמיוניים, דוגמאות בהמשך)
אנחנו לא רק “מנהלים קמפיינים” – אנחנו מנהלים את התשואה על ההשקעה בפרסום
זה אומר שאם קיבלנו אותך כשותף שלנו
המטרות שלך הופכות למטרות שלנו והתוצאות שאתה רוצה לראות הן המדד היחיד להצלחה שמעניין אותנו: פניות איכותיות, נתחי שוק וצמיחה עסקית מוכחת
פי 2.5 יותר הכנסות ב-12 חודשים: ככה נראה סקיילינג בריא
איך גם חותכים בחצי את עלות הליד – וגם שומרים עליהם חמים במיוחד?
בזכות שיטות עבודה מוכחות וחווית שירות ששומרת אצלנו לקוחות מעל 3 שנים:
מקבלים החלטות על בסיס מספרים
אנחנו מתחילים בניתוח מעמיק של ביצועי הקמפיינים ב-24 החודשים האחרונים ולומדים אילו סגמנטים, מסרים וקריאייטיביים הניבו את:
עלות הליד (CPL) הנמוכה ביותר באחוז רלוונטיות גבוה ביותר
הROAS הגבוה ביותר
שיעורי ההמרה מליד ללקוח הטובים ביותר בכל שלב במשפך המכירות
בוחנים את האפקטיביות של ערוצי השיווק והמכירה השונים כדי לייעל את ההשקעה ולהשיא את שיעור המרה הכולל מליד ללקוח משלם.
משקיעים תקציבים מדויק
על בסיס התובנות מהאנליזה, בונים תחזית מפורטת ל-12 חודשים קדימה עם יעדים ישימים לשיפור בכמות הלידים האיכותיים, בשיעורי ההמרה לאורך המשפך ובהכנסה הממוצעת מלקוח:
מפתחים מודלים מתקדמים להקצאה גמישה של תקציב הפרסום לפי פוטנציאל ההכנסה של קבוצות המוצרים, פלחי הלקוחות וערוצי השיווק
משקללים את ביצועי העבר, תחזיות לביקוש עתידי, יכולות האספקה וההעדפות הספציפיות של קהלי היעד.
משקיעים כל דולר פרסום בצורה מושכלת במטרה למקסם את התשואה על ההשקעה (ROAS) לטווח הקצר והארוך
ומאזנים בין יצירת לידים חדשים לבין טיפוח ושימור לקוחות קיימים להגדלת הערך לאורך חיי הלקוח (CLTV).
מנהלים קמפיינים בסקייל גבוה (PPC)
הקמפיין באוויר, נגמרה העבודה? ממש לא :)
מכאן אנחנו מנטרים ומייעלים ללא הרף את פרמטרי הקמפיין:
עורכים בדיקות A/B קפדניות של כל רכיב פרסומי
עוקבים צמוד אחר KPIs מרכזיים כמו שיעור הקלקות (CTR), עלות ליד (CPL), שיעור המרה מליד ללקוח ושיעורי נטישה בשלבים שונים של המשפך.
מנתחים את הביצועים מדי יום ברמת הפילוח הגבוהה ביותר (לפי מקור הליד, מאפייני הלקוח, שלב במסע הרכישה ועוד), כדי לנצל כל הזדמנות להגדיל את שיעורי ההמרה, את הרווחיות ואת שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות.
בתור מי שעובדים עם מעל 50 בתי מלון מובילים, אנחנו יודעים שבענף הזה לכולם יש חלומות על עונות שיא עמוסות, הזמנות ישירות מהאתר במקסימום רווחיות ששוברות שיאים, ומלא ביקורות טובות בכל פלטפורמה אפשרית.
שזה אומר, בשפה ״המלונאית״:
החזר ההשקעה הגבוה ביותר מכל מדיה (ROAS)
הכנסה ממוצעת לחדר (RevPAR) גבוהה
עלייה מתמדת ביחס ההזמנות הישירות (OTA ratio / %Alt.Comm)
תפוסה כוללת מקסימאלית ביחס לתקציב המדיה.(Occupancy Rate)
תחרות קשה על לקוחות
מול OTA’S חזקים ושחקנים גדולים
ניהול אסטרטגי ודינמי
של תמחור החדרים ותפוסות בהתאם לעונתיות ולביקושים בשוק
מורכבות בבנייה ובמדידה
של מסעות אורח דיגיטליים אפקטיביים ורב ערוציים
ועוד אינספור “כאבי ראש” תפעוליים ואסטרטגיים שצצים מדי יום
ומקשים על בתי מלון מעולים לממש את הפוטנציאל האמיתי שלהם
להפוך לשותפים למסע העסקי של המותגים שאיתנו ולקחת אותם עד היעדים שהגדירו, גם אם הם מוגזמים (האמת? בעיקר אם הם מוגזמים, דוגמאות בהמשך)
אנחנו לא רק “מנהלים קמפיינים” – אנחנו מנהלים את התשואה על ההשקעה בפרסום
זה אומר שאם קיבלנו אותך כשותף שלנו, המטרות שלך הופכות למטרות שלנו והתוצאות שאתה מחפש הן המדד היחיד להצלחה שמעניין אותנו:
תפוסה, רכישות ישירות, נתח שוק וצמיחה עסקית מוכחת
איך עזרנו לרשת בתי מלון עם 16 סניפים לחוות צמיחה של 31% בהזמנות, גם בתקופות מורכבות?
גדילה של 150% בכמות העסקאות תוך הורדת העמלה האלטרנטיבית, בלתי אפשרי? לא בשביל האנטרס
איך משפרים רלוונטיות וחותכים כמעט בחצי את עלות הליד- כשיש המון הצעות ערך וקהלים שונים?
בזכות שיטות עבודה מוכחות וחווית שירות ששומרת אצלנו לקוחות מעל 3 שנים:
מתחברים לתפוסות ומגדירים יעדים
לפני שבגלל מתחילים, מבצעים ניתוח יסודי של ביצועי הקמפיינים ב-24 החודשים האחרונים ומצב התפוסות במלונות.
בשלב הזה אנחנו מנתחים דפוסי התנהגות ומגמות ביקוש לפי עונות ואזורים גיאוגרפיים ומזהים אילו פלחי קהל, מסרים ויצירות פרסומיות הניבו את:
ה-ROAS הגבוה ביותר
עלות הרכישה (CPA) הנמוכה ביותר
את שיעורי ההמרה הטובים ביותר בכל שלב במשפך השיווקי
ובוחנים לעומק את ביצועי ערוצי ההפצה השונים (ישיר מול OTA) כדי למקסם את הרווח הכולל ולייעל את הערוץ הישיר והרווחי ביותר שלכם
מנצחים את העונתיות
על סמך התובנות מהאנליזה, מפתחים תחזית מפורטת ל-12 חודשים קדימה עם יעדים מאתגרים אך מציאותיים:
שיפור בתפוסה, בהכנסה ממוצעת לחדר זמין (RevPAR) ובנתח ההזמנות הישירות
חלוקה פרופורציונלית וגמישה של תקציב הפרסום בפלטפורמות השונות, לפי יכולת ההכנסה הפוטנציאלית של סוגי החדרים והחבילות השונות
מתחשבים בביצועים היסטוריים, בתחזיות הביקוש, ברמות התפוסה ובהעדפות האורחים.
כל דולר פרסום מושקע באופן מחושב במטרה למקסם את התשואה על ההשקעה הפרסומית (ROAS) בהתאם למטרות העסקיות לטווח הקצר והארוך.
ניהול קמפיינים (PPC) 5 כוכבים
לכל אורך הדרך התפקיד שלנו לנטר ולשפר באופן תדיר את הגדרות הקמפיין:
מבצעים ניסויי A/B קפדניים של כל רכיב קריאייטיבי ומילות מפתח חדשות
עוקבים מקרוב אחר KPIs מרכזיים כמו CTR, CPA ושיעור ביטולים.
כל הביצועים נבחנים ומותאמים מדי יום כדי להבטיח ניצול אופטימלי של כל הזדמנות להשיא את הרווחיות תוך העלאת התפוסה והכנסה לחדר זמין (RevPAR).
חווית שיווק מושלמת
כל השותפים שלנו מקבלים גישה לדשבורד אינטראקטיבי המרכז את כל המדדים הקריטיים ביותר בזמן אמת, כמו הכנסות, עמלה אלטרנטיבית, תפוסה, יחס הזמנות ישירות, ROAS ו-CPA בזמן אמת.
זה מאפשר לקבל תובנות ברמת חדר בודד או סגמנט שוק, לפלח ביצועים לפי מקור הזמנה וערוץ הפצה ולהגדיר התראות על סטיות מיעדים שהוגדרו מראש.
לרוב מנהלי השיווק או המנכ”לים של חברות SaaS מובילות, יש חלומות גדולים:
לצמוח בקצב מטורף, לכבוש עוד ועוד נתחי שוק ולהפוך את המוצר שלהם למוביל ובלתי מעורער בקטגוריה.
והם מנסים להשיג את זה בכל הכוח
משקיעים במיתוג, פרסום ורכש מדיה בכל הפלטפורמות האפשריות ומחכים לקבל את התוצאות שישקפו את הפוטנציאל האמיתי שלהם, שזה אומר:
משקיעים במיתוג, פרסום ורכש מדיה בכל הפלטפורמות האפשריות ומחכים לקבל את התוצאות שישקפו את הפוטנציאל האמיתי שלהם.
שזה אומר בשפת מובילי השיווק:
CAC גבוה ביחס ל-CLTV
MRR גבוה ומשתפר מחודש לחודש
Churn Rate נמוך ממקורות התנועה באחריותנו
“הצלחנו להוריד את עלות רכישת לקוח, מה שהשפיע משמעותית על תכנון התקציב של 2024, היעדים קפצו למעלה! הקהלים השתפרו, וההכנסות עלו.”
השוק רווי במתחרים חזקים שנלחמים על אותם לקוחות פוטנציאליים
קשה להשיג Product-Market Fit מדויק ולמצב את הערך הייחודי ללקוח
צריך לייצר במקביל מודעות, העדפה, ניסיונות והמרות של משתמשים
ויש עוד אתגרים רבים שמחייבים תשומת לב וניהול צמוד של הצוותים
להפוך לשותף GROWTH אסטרטגי למסע הצמיחה של המותגים שאיתנו
ולקחת אותם עד היעדים השיווקיים והעסקיים שהגדירו
אנחנו לא רק “מנהלים קמפיינים” – אנחנו מנהלים את התשואה על ההשקעה בפרסום
זה אומר שאם קיבלנו אותך כשותף שלנו המטרות שלך הופכות למטרות שלנו והתוצאות שאתה רוצה לראות הן המדד היחיד להצלחה שמעניין אותנו:
צמיחה בקצב מהיר יותר, יותר לקוחות במחיר נמוך יותר ויותר הכנסות ורווחים לאורך זמן
איך הכפלנו לאחד המותגים המובילים בישראל בתחום את שיעורי ההמרות בזמן קצר?
בזכות שיטות עבודה מוכחות וחווית שירות ששומרת אצלנו לקוחות מעל 3 שנים:
מונעים מהמספרים
לפני שאנחנו מתחילים במהלך שיווקי שובר שיאים עתידי, אנחנו מבצעים ניתוח מקיף של ביצועי הקמפיינים ב-24 החודשים האחרונים, חוקרים התנהגויות משתמשים ומגמות בביקוש לפי סוגי מוצרים ושווקים גיאוגרפיים ומזהים:
אילו פלחי קהל, מסרים ונכסים יצירתיים הניבו את ה-ROAS הטוב ביותרו עלות הרכישה (CAC) הנמוכה ביותר
את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר בשלבים השונים של משפך המכירות
בוחנים לעומק את האפקטיביות של ערוצי השיווק השונים (אורגני, ממומן, שותפים וכו’) כדי לייעל הקצאת משאבים ולמקסם את הצמיחה בהכנסות החוזרות (MRR).
תכנון מדיה אסטרטגי
על בסיס התובנות מהשלב הראשון, בונים תחזית ל-12 חודשים קדימה עם יעדים אגרסיביים אך מעשיים לשיפור בכמות ההמרות, בערך הממוצע ללקוח (ARPU), ובקצב הצמיחה בהכנסות חוזרות:
מתכננים משפךותקציב פרסום על בסיס נתונים מהשטח כמו פוטנציאל ההכנסות של קווי המוצר, סגמנטים של משתמשים ושלבים במסע הלקוח.
לוקחים בחשבון את היסטוריית הביצועים, תחזיות צמיחה, מגבלות התקציב ובמאפיינים הייחודיים לכל קהל יעד.
מנווטים כל דולר פרסום כדי למקסם את התשואה על ההשקעה (ROAS) בראייה ארוכת טווח
ניהול בסקייל גבוה של קמפיינים (PPC)
עכשיו הקמפיין רץ, אז נותנים לו פשוט לרוץ. ממש לא. אמרנו שזה תחום תחרותי, לא? אז אנחנו רוצים לרוץ ראשונים:
מבצעים בקפידה ניסויי A/B
של כל מרכיב קריאייטיבי ןעוקבים מקרוב אחר KPIs מפתח כמו CTR, CAC, אחוזי המרה בשלבים שונים, ושיעור נטישה (Churn Rate).
מנתחים את הביצועים על בסיס יומי
ברמת הפילוח העמוקה ביותר (מקור הגעה, פרופיל משתמש, שלב במסע הרכישה ועוד), על מנת לזהות כל הזדמנות לשיפור אחוזי ההמרה, הגדלת ה-ARPU והעלאת שביעות רצון ונאמנות המשתמשים.
חווית שיווק הכי מתקדמת שיש
כל השותפים שלנו מקבלים גישה לממשק ניהולי
אינטראקטיבי ומתקדם המרכז את כל המדדים החשובים ביותר כמו הכנסה חוזרת (MRR), צמיחה חודשית, ARPU, שיעורי המרה, שיעורי נטישה, Churn, CAC ו-ROAS בזמן אמת.
כך ניתן להגיב במהירות לשינויים בנתונים, ולבצע Fine Tuning כדי להאיץ את הצמיחה ולמנף את מלוא הפוטנציאל העסקי (ורק ככה, עושים פרפורמנס)
האחת מנכ”לית שמפתחת מנגנוני ניהול, שירות ובקרה פנים ארגוניים כמשימת חייה
הדר חן-קוזלובסקי
האחד סמנכ”ל תפעול ואיש פרפורמנס שמכשיר בעצמו ואמון על טקטיקות הניהול מול כל מנהלי הפרפורמנס בעסק
אלמוג בן עטר
מצב שבו אנחנו גם מובילים בביצועים ותוצאות וגם מובילים בחוויית שירות פרימיום
אם בא לכם להתעמק, לחצו על החלק שמעניין אתכם:
אנחנו מתחילים כל פעילות עסקית בפגישת בקרת מדיה, שזה ניתוח לב פתוח לכל המערך הדיגיטלי של המותג שלך. במהלך הפגישה:
נסקור את פלטפורמות הפרסום, מבנה הקמפיינים והאנליטיקס שלכם
נבצע אנליזה מעמיקה וניתוח מקורות התנועה החשובים של האתר
נציג דו״ח ביצועים מפורט, היכן אפשר לשפר, והצעתנו למבנה וקריאייטיב יעיל
ובסיום, במידה ותהיה התאמה ורצון משותף, נוכל להעמיד לרשותך את הידע, המומחיות וההון האנושי הדרושים לביצוע תפנית של °180 בפרפורמנס הדיגיטלי של המותג שלך.
אבל בוא נגיד את האמת, לא היית מגיע לדף הזה (ובטח שלא קורא עד כאן, אלא אם פשוט רצית להתרשם מכישורי הכתיבה שלנו 😉) אם לא היית מרגיש שהגיע הזמן לעשות סקיילינג אמיתי בעסק שלך ושהפעולות שאתה עושה עכשיו… כנראה שלא יקחו אותך לשם.
ועכשיו ההחלטה היחידה היא האם אנחנו הבחירה הנכונה עבורך.
יש לנו קריטריונים מאוד ברורים לגבי מי יכול להצליח איתנו, ובשביל בכלל שנתקדם? אנחנו קודם כל עושים פגישת בקרת מדיה ושיפור רווחיות (זה ה”נעים מאוד” שלנו) ורק אחר כך בכלל מדברים על להמשיך לעבוד הלאה.
ובשביל להשתתף בפגישה נעימה שתאפשר לך להכיר אותנו ושתצא ממנה עם מלא תובנות חשובות לעתיד העסק שלך, לא צריך להתלבט יותר מידי, מסכים?
אז אנחנו מוכנים כשאתה מוכן.
בשבילנו, הכל מתחיל ונגמר – בשורת הרווח (כולם מדברים תוצאות). הגדרנו לעצמנו סטנדרט גבוה במיוחד – אנחנו לא מסתפקים ב-KPIs די שטחיים כמו קליקים או חשיפות, מה שמעניין אותנו זה אימפקט שלנו על Bottom line של השותפים שלנו.
כדי להשיג את זה, פיתחנו מתודולוגיות ייחודיות לאנליזה של דפוסי התנהגות והעדפות לקוחות, שבאמצעותן אנחנו בבונים ומנהלים מערך קמפיינים מקצועי לחלוקת תקציבים ותכנון קמפיינים. הדאטא תמיד מוביל אותנו לאופטימיזציה של כל פרמטר – מבנה הקמפיין, קהלים, מסרים, קריאייטיב ועוד. הכל כדי להשיג תמיד את ה-ROAS הטוב ביותר עבור מי שאיתנו.
אנחנו לוקחים רק מותגים שאנחנו בטוחים שאנחנו נוכל ליצור להם תוצאות. מותגים מתחומי הקמעונאות, המלונאות, הסאס והלידים עבדו איתנו הכי טוב עד היום. אז אם אתה לא מגיע משם, אנחנו מעדיפים להיות כנים ולהגיד שזה כנראה לא ילך. אין פה שום דבר אישי, רק רצון אמיתי לייצר הצלחות.
אנחנו מאמינים שמערכת יחסים אמיתית ומחויבות אישית הם המפתח להצלחה משותפת לטווח הארוך. לכן, אצלנו כל מנהל לקוח מתמקד במקסימום 8 תיקים במקביל. זה מאפשר לנו להכיר כל עסק לעומק, להיות זמינים תמיד לשאלות וקבלת החלטות, ולתת יחס אישי שפשוט אין לו תחליף. השקיפות היא ערך עליון – המערכות שלנו מאפשרות לך לראות נתונים בזמן אמת, ואנחנו תמיד פה כדי לתת הסברים ולשתף בתובנות. הלקוחות שלנו יודעים שהם יכולים לסמוך עלינו בעיניים עצומות – כי אנחנו דואגים לעסק שלהם כאילו היה שלנו.
לא, 50K לחודש זהו סכום המינימום עבורנו. אנחנו עובדים גם עם תקציבים הרבה יותר גבוהים, אבל מהניסיון שלנו, זה סכום המינימום כדי שיהיה לנו מספיק מרחב תמרון ליצירת מהלכים שיביאו לתוצאות משמעותיות וכדי שההשקעה בזמן המשותף שלנו תשתלם לשני הצדדים. אז כנראה שזה לא יתאים, אבל בטוחים שנישאר חברים.
אנחנו לא מדברים על סוכנויות אחרות, רק על עצמנו. מבחינתנו, הפרפורמנס הדיגיטלי היא לא רק אומנות, אלא ממש מדע מדויק. אנחנו משקיעים משאבים אדירים באנליזות מעמיקות ומתמשכות, מפתחים מודלים חדשניים להקצאת תקציבים, יוצרים קמפיינים קריאייטיביים פורצי דרך ובעיקר, מודדים כל פרמטר בזמן אמת כדי לייצר אופטימיזציה מתמדת. התוצאות המדהימות מדברות בעד עצמן – תשאל כל אחד מהלקוחות הנאמנים שלנו, נוכל לתת לך מספרי טלפון של סמנכ״לי השיווק והאיקומרס המובילים בישראל (באמת).
כבר למעלה מ-5 שנים אנחנו מתחילים כל יום עם מטרה לשפר את התוצאות העסקיות (משמעותית) למותגים שאיתנו, עם דגש על פרפורמנס וחווית שירות 5 כוכבים.
הצוות המנוסה והמיומן שלנו, מתמחה בהפיכת נתונים מורכבים לתובנות פרקטיות ופעולות שיווקיות שמניבות תוצאות עסקיות מוכחות – והגישה הייחודית שלנו מוכיחה את עצמה שוב ושוב בתוצאות יוצאות הדופן שאנו משיגים ובאמון ארוך הטווח שהשותפים שלנו רוחשים לנו.
שילוב של התמדה, אהבה אמיתית לדבר, אנליזה מעמיקה, שליטה בטכנולוגיות מתקדמות, קריאייטיב פורץ דרך וידע נרחב בעולמות הפרסום הדיגיטלי – וכל זה בשביל לייצר אימפקט אמיתי עבור השותפים העסקיים שלנו.
אנחנו מזמינים אותך להכיר אותנו מקרוב ולגלות כיצד השילוב הייחודי של יכולות, ניסיון וחדשנות יכול לשפר משמעותית את התוצאות העסקיות שלך ולהאיץ את הצמיחה שלך. צור איתנו קשר עוד היום ונשמח לבנות יחד אסטרטגיית פרסום מנצחת עבורך.
הסוכנות פרטנרית של כל מערכות הפרסום ומנוהלת על ידי נציגים שמסייעים לנו בביצועים בזמן אמת. היתרון עבורכם – סוכנות שתבחר עבורכם מדיות מדויקות ליעדים שלכם, מתוך בקיאות וידע רב במגוון כלים.
© Hunt Digital Marketing | All rights reserved 2024
חברת גלי הוקמה בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי בתחום נעלי הספורט והילדים, מותגים כמו גלי פלייט וגלי עור כפפה היו במשך שנים ארוכות חלק מאורח החיים של ילדים ובוגרים, וזכו בשבחים על איכותם ועיצובם.
עם השנים והשינויים בשוק, הפכה גלי לרשת נעליים לכל המשפחה. כיום, נמכרים ברשת לצד נעלי גלי מותגים בינלאומיים כמו:
HUSH PUPPIES ,CATERPILLAR ,DOCKERS ,Lee Cooper ורבים נוספים אחרים.
ב-2023 הרשת צירפה אותנו לצוות השיווק שלה, לנהל את מערך הקמפיינים והתשואה על הפרסום.
כמות ענקית של מק״טים, תוך שינויי מלאים מהירים וגמישים.
ניהול קמפיינים ופרפורמנס המושפע מהדינמיקה בין סניפי הרשת בקניונים לחנות האיקומרס.
מיקסום ריווחיות ותשואה על תקציב הפרסום
גידול במחזור המכירות באיקומרס ולקוחות חדשים
בניית היררכיית קמפיינים בפייסבוק ובגוגל באופן שמאפשר שליטה אולטימטיבית בכל קטגוריה וקטגוריה, ובהחזרי השקעה.
מהלך מפתח בגוגל שופינג: פילטור חכם במוצרים ע״פ התנהגות וביטויי החיפוש של היוזרים, על בסיס תחרותיות וביצועים – משם הקמת קמפיינים ייעודיים ופירוק Adgroups.
עבודה עם Feed מוצרים חכם
לוודא שיופיע בפיד מוצרים פרמטרים של כמויות לפי מידה, לייבלים בין גברים לנשים, קולקציות לפי עונות, קטגוריות ועוד. דאטה שמאפשר לנו להקים חוקים אוטומטיים שעוזרים בצמיחה.
רימרקטינג בפייסבוק
כל מי שביקר באתר ב-X ימים אחרונים ולא רכש- התאמנו להם מסרים תואמים, קטלוגים, הטבות וקריאייטיב שקשה לסרב לו
אבישי אסף – סמנכ”ל איקומרס
מקצוענים חסרי פשרות ושותפים אמיתיים לדרך!
עובדים צמוד, מתפקדים מצוין, תמיד בהתייחסות עניינית ותגובה מהירה בכל מותג וקמפיין אותו מנהלים.
כבר כמעט 20 שנה שחברת פרידיו מספקת שירותי מקצועי בתחום ההדפסה, המחשוב והמשרד, לאלפי לקוחות. בשנים האחרונות הקימה את אתר האיקומרס של המותג והגיעה אלינו עם חלום ורוד – להגיע לכמות גדולה של יותר של לקוחות, בריווחיות גבוהה יותר, על מנת להמשיך ולספק שירות מקצועי ומהיר – כמו שהם יודעים לעשות היטב!
ענף “אפור” שהביקוש בו קשיח, כלומר, פלטפורמות PUSH כמו פייסבוק או אינסטגרם, שמטרתן לייצר ביקושים, לא עוזרות לנו לשנות את תנודות השוק, למעט רימרקטינג.
ניהול תקציב באופן מדויק, בהתאם לביקושים והעונתיות במהלך השנה הקלנדרית.
מיקסום תקציבי פרסום בתקופות שהשוק איתנו והביקושים עולים.
צמצום באופן מודע של התקציב, במקום ללכת “ראש בקיר”, כשהביקושים יורדים.
שמירה על אחוז ריווחיות יציב במהלך השנה.
אנליזה 3 שנים אחרונות של כל מקורות התנועה וכל ממשקי המכירה
מיפוי עונתיות וחלוקה ל-3 סוגי עונות ע״פ ביקושי השוק ותנודתיות החיפושים.
העונות משפיעות על 3 פרמטרים:
תקציב כללי למותג, תקציב לפי קטגוריות מוצרים והחזרי השקעה משתנים
ניתוחי ביצועי סופ״ש שוטפים שהביאו לניתוח תקציבים חכם לאמצ״ש וגידול משמעותי בווליום המכירות והחזרי ההשקעה.
הגדרת חוקים אוטומטיים וניטור התוצאות במערכות הפרסום ע״פ היעדים אותם הגדרנו לכל עונה בשנה.
דרור אברמוביץ’- מנכ”ל
“מקצוענים ברמות הכי גבוהות שיש, דוחפים את הלקוח בכל הכח לתוצאות שהם יודעים לספק. צוות רציני שיודע מה הוא עושה. מומלצים מאוד!”
המוטו המוביל של טימברלנד הוא עתיד ירוק יותר- עתיד טוב יותר. המוטו הזה מוביל את המותג בכל צעד, נשימה ופרויקט חדש שיוצא לדרך. טימברלנד הינו מותג אופנה אייקוני מפורסם בכל העולם – בולט בזכות עצמו וכמעט ללא מתחרים צמודים, אך הפך להרבה יותר מזה. המותג הגיע אלינו ב 2023 במטרה להגדיל את התשואה על הפרסום.
מותג מוכר וגדול, עם כמות מק”טים ענקית, וגם כמות מקורות תנועה גדולים. הצעות מכר משתנות ברמה שבועית, לפי מלאים בין הסניפים לאונליין – שזו אופרציה מטורפת לכשעצמה.
האתגר הזה מועתק באופן ישיר אלינו בדיגיטל, כי היעדים משתנים מדי שבוע יעדים חדשים לרבות אחוזי ריווחיות חדשים מה שהופך את ניהול הקמפיינים למאתגר במיוחד. בקיצור, לא למנהלי קמפיינים עם לב חלש.
שיפור ריווחיות על תקציב הפרסום
הגדלת מחזור באיקומרס
הגדלת כמות לקוחות חדשים
מדידת ריווחיות לפי קטגוריות מוצרים
דאשבורדים בזמן אמת מבוססים BigQuery
עבודת אופטימיזציה בזמן אמת
אבישי אסף – סמנכ”ל איקומרס
מקצוענים חסרי פשרות ושותפים אמיתיים לדרך!
עובדים צמוד, מתפקדים מצוין, תמיד בהתייחסות עניינית ותגובה מהירה בכל מותג וקמפיין אותו מנהלים.
חברת ביוטק שנכנסה לשוק הישראלי עם טכנולוגיה פורצת דרך, מוגנת במעל 130 פטנטים רשומים, פיתחה תוספי תזונה באמצעות מינרלים המחקים את הפעולה הטבעית של הגוף בתהליכי בניה ושיקום תאים ומסייעת בטיפול בדלקות כרוניות.
החברה שואפת להוביל בעולם במתן פתרונות בטוחים ויעילים לטיפול בדלקות ושיפור איכות חייהם של בני האדם.
לא פשוט לשכנע צרכן לצרוך מוצר בבליעה, שאינו מגיע עם מרשם מרופא. בד”כ הרופא הוא זה שבקיא בפתרונות לבעיות ובמחקרים הקליניים, ואנשים נוטים לפתח אמון בהמלצותיו.
שיווק של המחקרים הקליניים לא בדיוק מניעים לפעולה צרכנים, לכן יש לבחון דרכים יצירתיות אחרות להניע אותם לרכוש בשלב הראשון – אך גם לצרוך באופן תדיר בשלב השני.
המותג השקיע תקציבי פרסום גדולים בדיגיטל מבלי לקבל אינדיקציה מלאה ופשוטה, היכן הכסף מושקע ומה הוא בדיוק מייצר?
ייצור שקיפות מוחלטת למובילת השיווק, הבנה אבסולטית היכן מושקע הכסף ברמת מקור תנועה, קהל, קריאייטיב ומונח מפתח, ומנגד מה גובה ההכנסות שכל מקור מייצר
דרך איקומרס וכמובן דרך מוקד המכירות
בקמפיינים וייצור קרייאטיב מזוקק שמניע לפעולה
מעבר מטפסי לידים פשוטים בפייסבוק, לטפסים קשיחים יותר
שימוש בדפי נחיתה ממירים
שימוש בקריאייטיב מדויק יותר שמייצרים הזדהות (טסטמונילס)
הובלנו לשימוש במערכת מדידה שמייצרת הפרדה מלאה בין שני נתיבי ההכנסה (מוקד ואיקומרס), מה שפתח בפנינו את תמונת הביצועים המלאה
ביצוע התאמות של מבנה הקמפיינים וניהול התקציב – בהתאם לביצועי מוקד ואיקומרס בנפרד
נירה רוטשילד – סמנכ”לית שיווק
מנהל הדיגיטל שלי עשה את החיבור המופלא הזה. ואני נהנת לראות את העבודה שלכם. קודם כל למדתם אותנו .ואני נהנת לראות איך משבוע לשבוע בצורה מקצועית ומאורגנת אני מקבלת דוחות ביצוע מוצלחים .כל זה תודות לצוות שלכם .אז תמשיכו לעשות את מה שאתם עושים הכי טוב .אבל החשוב מכל… בצניעות ובשקט .תודה ענקית לצוות מנצח
לחברת HOT ישנם Resellers רבים שמשווקים ומוכרים את מוצרי החברה השונים, לרבות אינטרנט, טלוויזיה וטלפון.
לפני 5 שנים הגיע אלינו היזם מאחורי המוקד מכירות המרכזי של החברה, ומשם התחילה עבודת Performance וניהול קמפיינים מאתגרת במיוחד לאור התחרות המטורפת שיש בשוק התקשורת בישראל.
אוקיינוס אדום בו ספקיות האינטרנט נלחמות אחת בשנייה לאורך השנה, לצד תחרות ״פנים ארגונית״ בין מוקדי מכירות בבעלות שונה שמייצגים את אותה החברה והמבצעים.
ריווחיות נמוכה בעסקה – בשוק שבו כמות כמות הלידים של שירות לקוחות עצומה, שורת הרווח מאוד קטנה ותחת המון הגבלים שוטפים בענף לייצר פעילות רווחית מהדיגיטל היא מהמאתגרות שקיימות בישראל.
המותג השקיע תקציבי פרסום גדולים בדיגיטל מבלי לקבל אינדיקציה מלאה ופשוטה, היכן הכסף מושקע ומה הוא בדיוק מייצר?
מחיר לליד יציב בשוק תחרותי
כמות לידים יציבה ומשמעותית למוקד מכירות בסקייל גבוה
יצירת דפי נחיתה לטובת A/B testing באופו שוטף (ארוכים, קצרים, עם חבילות ומחירים בלי חבילות ועוד).
בחינת % סגירה בין טופס לידים לטלפונים נכנסים בכל קמפיין ותעדוף המרה בהתאם.
עבודה עם offline converisons ע״פ סטטוס מכירות/רלוונטיות מנציגים + callbox מעקב אחר שיחות טלפון וניטורם בקמפיינים.
הגדרת KPI’s ל-3 שלבים, עלות לליד, עלות לליד רלוונטית, עלות לסגירה.
טסטינג בסופ״שים ללא פעילות מוקד.
פעילות PUSH בפייסבוק וטיקטוק במבצעים שווים יוצאי דופן מתחלפים
אבי פרץ – מנכ”ל חברת options5, מוקד מכירות HOT
“אני עובד עם hunt למעלה מ 5 שנים, צוות אמין, מקצועי, זריז ותקתקן שמבין דיגיטל ברמות הגבוהות של התעשייה”
חברה יבואנית ותיקה למוצרי חשמל פרימיום, שהפכה להיות תחנת עצירה משמעותית אצל כל משפחה שמשפצת או בונה מטבח חדש. המומחים של סבוי באולם התצוגה המרהיב שלהם, יושבים על תכניות תכנון המטבח, ומתאימים פתרונות חשמל מדוייקים לכל לקוח ולקוח.
הלקוח עמוס בלידים, בסקייל משנה לשנה ולא מצליח להדביק את קצב גיוס העובדים בהתאם. הבנו שאנחנו חייבים לשלב טכנולוגיה שתתמוך באנשי המכירות בשטח.
להוביל את קטגוריית מוצרי החשמל פרימיום
להעביר את החוויה הייחודית של אולם התצוגה, כבר דרך הדיגיטל
ניהול תקציב פרסום לפי סטטוס מלאים וביצועי מוקד מכירות בשטח בהרמוניה מלאה
חקר מונחי מפתח שמתעדכן ברמה חודשית בהתאמה לטרנדים עיצוביים
בניית היררכיית קמפיינים ברמת מותג מאוד מעמיקה המייצרת שליטה אבסולטית של היזם ביצירת ביקושים וקצירתם לפי המצב בשטח
בניית נציג וירטואלי מבוסס Ai, לימוד שלו על המותג ומוצריו, קורא את מהות הפוסט (תיאור + תמונה), מתחבר לקונטקסט בין המגיבים השונים וחיבור ל-API של מטא ולעמודי הסושיאל
ליעד ממון – סמנכ”ל שיווק
“אלופים וסופר מקצועיים!
חיים את תחום הדיגיטל ויודעים להביא תוצאות מעולות”
רשת של 16 בתי מלון קונספט בת”א, ירושלים ואילת, עם תפיסה על זמנית על מלונאות חדשנית, כאשר עד מגיפת הקורונה אירחה בעיקר תיירות חוץ וכמעט ולא הייתה מוכרת בשוק הישראלי. עם מגיפת הקורונה החלה הרשת במהלכים חוצי ארגון להכנס לתודעת הקהל הישראלי – ובנקודה הזו נכנסנו לניהול ה-Performance יחד עם צוות שיווק מדהים של הרשת.
מותג ותיק בישראל, אבל לא מוכר בקרב ישראלים. עלינו לבנות אמון וסיפור מותג.
המערך הדיגיטלי היה ב”חיתולים”, לצד בניה של אתר חדש ונכסי סושיאל מדיה מאפס, גם מערכות הפרסום וקודי המעקב ואנליטיקס דרשו עבודת תשתיות רוחבית.
ניהול תקציבי פרסום מוגבל באופן ריווחי יותר מ – OTAs, שלהן תקציב בלתי מוגבל.
ניהול תקציב פרסום לפי תפוסות בזמן אמת, איתור הזדמנויות ומגמות שוק, וקצירת ביקושים לפני כולם.
יצירת עסקאות בריווחיות גבוהה יותר מעמלות שמשולמות ל-Booking ושאר OTA’s
חדירה לשוק ישראלי, מיצוב ומעקב מתחרים שוטף.
מלונאות בזמן קורונה / מלחמה, איך עדיין להגיע לקהלים רלוונטיים?
שימוש בדאטה של Booking כפרטנר- זיהוי מגמות, מדינות ואזורים ששווים תחרות ישירה
שימוש בפלטפורמות הפרסום Bing Ads שנפוצה בארה״ב ואירופה יותר מישראל, על מנת למקסם הכנסות ולקצור ביקוש בכל שוק ומדיה קיימת
התאמת הצעות מכר ברמה שבועית למצב התפוסות במלון, התייחסות לחלון ההזמנה (למתי מחפשים אצלי במנוע חופשה?) ודחיפה לצמצום פערים ב״תקופות מתות״
ג’ני בק – סמנכ”לית שיווק
שברנו את שיא הביצועים של כל הזמנים. הרבה בזכותכם, בזכות ההשקעה, האכפתיות וההתמדה. כל הכבוד.
במרץ 2023 התרגשנו לקבל הזמנה ממוביל שיווק הרשת לביקור במלון היוקרה גורדוניה, מול נוף הרי ירושלים, מלא בהדר, התאהבנו באחד מבתי המלון היוקרתיים והחווייתיים ביותר בישראל. זה סיפור קלאסי על מותג שבנה חוויה חלומית לאורחיו – אך טרם הצליח לשדר את הסיפור המדהים שלו דרך הדיגיטל. וכאן אנחנו נכנסנו לתמונה.
המון מקורות תנועה וכספי שיווק שיצאו, ללא קודי מעקב או צל של שקיפות מניין העסקאות הריווחיות מגיעות.
קריאייטיב סטטי ומיושן שלא התכתב עם חוויית היוקרה המדהימה שהיזמים מאחורי בית המלון יצרו.
תקופת פוסט קורונה, ומלחמה.
הטמעת מערך מדידה בלתי מתפשר ושיקוף מלא למנכ”ל ומוביל השיווק
יצירת שפת מותג אחידה מהשטח לדיגיטל
ניהול תקציב פרסום וגאנט מסרים לפי אחוזי תפוסה!
הטמעת קודי מעקב לטובת שיקוף מלא בזמן אמת של החזרי השקעה מכל מקור תנועה.
יצירת מודעות מחזקות סטוריטלינג של המותג
בניית גאנט עבודה לפי תפוסות ברמה שבועית, ממש חיינו את השטח של המלון ועל פיו עבדנו.
פריסת מונחי מפתח מקצועית וסדר פסח בהיררכיית הקמפיינים במערכות הפרסום
גדי פריבר – מנכ”ל רשת
הנחישות והחדות שלכם מקצועית בצורה בלתי רגילה
מותג מבית פתאל שהוא כל כולו תשובה לשאלה, “אז איך זה מרגיש לעבוד מבית מלון 5 כוכבים?”. הספיק לנו להעביר שם יום עבודה אחד בשביל להבין. ב – Rooms תוכלו למצוא מתחמי עבודה משותפים עם חוויה של בתי מלון אורבניים במיקומים מרכזיים.
המון הצעות והמון קהלים שונים: לוקיישן, מתחמים, סוגי משרדים.
מעקב אחר תפוסות ומכירות מתמשכות.
גידול באחוזי תפוסה בכל אחד מהמתחמים, בכל סוגי המשרדים.
שיפור התשואה על תקציב הפרסום.
פריסת מדיה שמותאמת בדיוק למורכבות של המותג: מיקומים, בניינים, סוגי משרדים בכל הבניינים.
איזה משרד לקדם באיזה פלטפורמה ועם איזה קריאייטיב? למשרד בת”א יש ביקוש אחר מלבניין ברעננה או במודיעין שאולי צריך בכלל לעבוד על ביקוש.
חיבור ל – hubspot על מנת להבין את השפה של אנשי המכירות: מה זה אומר ליד רלוונטי \ לא רלוונטי \ בתהליך? מה המשמעות של פניה בטופס לידים באתר \ פייסבוק, או טלפון.
ניתוח וזיהוי העלות הכי זולה מול אחוז רלוונטיות הכי גבוה, ומכאן מנתבים את מערכות הפרסום לעבוד לפי “עלות ליד רלוונטי“…
עבודה על הטמעת המרות אופליין (קולבוקס) בשביל שהתהליך הזה יקרה אוטומטית וישוגר ישירות לתוך מערכות הפרסום בחזרה, בשביל להזין את האלגוריתם, איזה סוג ליד אני מחפש. ובכלל, זה יתרון ענק לראות ROI באופן שקוף.
דניאל אדלמן
העבודה עם הצוות של HUNT פשוט תענוג. המקצועיות חסרת הפשרות, המענה המהיר והנעים והכי חשוב הגידול בתוצאות.
חברת תוכנה שפיתחה פלטפורמה לניהול מערכות יחסים בין מותג – לקהל הלקוחות שלו.
המערכת מיועדת לכל עסק שרוצה לחזק את הקשר עם אנשי הקשר שלו, ומאפשרת יצירת ניוזלטרים ודפי נחיתה חכמים ומעוצבים, בניית קמפיינים של סמס למובייל, והקמת תהליכים אוטומטיים שחוסכים זמן ועבודה.
צורך באיפיון המון “תתי” קהלי יעד עם צרכים שונים ושפות שונות.
קריאייטיב ממיר שידבר לסוגים שונים של סיגמנטים.
שיפור ריווחיות על תקציב הפרסום.
גידול בהרשמות לקוחות מאומתים
גידול בלקוחות משלמים
כניסה לשוק חדש – איקומרס.
הגדרנו למערכות הפרסום שהלקוחות המאומתים והמשלמים, הם הלקוחות שאנחנו רוצים ברמת המרות.
דייקנו את הגדרות הסיגמנטים השונים, והתאמנו לכל אחד מהם קריאייטיב מדויק לכאבים והפתרונות שהוא מחפש.
השתמשנו בדפי נחיתה שונים לכל סיגמנט.
ניתוח אנליטי מעמיק של אחוזי המרה, זמני שהייה, נטישה, על מנת לשפר ביצועים בכל יום.
אסף לסנר – סמנכ”ל שיווק
“הצלחנו להוריד את עלות רכישת לקוח, מה שהשפיע משמעותית על תכנון התקציב של 2024, היעדים קפצו למעלה! הקהלים השתפרו, וההכנסות עלו.”
המספרים לא משקרים, והשורה התחתונה בחשבון הבנק היא זו שמעניינת את הלקוחות שלנו – וגם אותנו. העניין הוא שבדרך לשורה התחתונה, יש עוד עשרות שורות באקסל שצריך לנתח ולפצח על מנת להגדיל את השורה התחתונה:
“האם הצעת הערך אטרקטיבית?”
“איזה פלחי שוק מתעניינים ומייצרים מעורבות?”
“מי הלקוחות הכי רווחיים?”
“כמה עולה לרכוש לקוח חדש?”
“כמה עולה להחזיר אותו לעסקה חוזרת?”
“באיזה תדירות הוא חוזר?”
“מה שווי הסל שלו?”
“איך הוא מעדיף שאתקשר איתו? באיזה טון ושפה? ובאיזה מדיה?”
“כמה זמן לוקח לו לקבל החלטה מהרגע שהצורך עלה ועד שהוא מבצע רכישה?”
אנחנו עונים על השאלות האלו בעזרת המספרים באקסל- ורק אז ניגשים למהלכים, לקריאייטיב, להצעות ולחיבור העסקי – רגשי עם הלקוחות.
*אנחנו מאמינים בגישת Relationship Marketing
כי הרווחיות האמיתית של עסקים, היא בלקוחות החוזרים, הקבועים והנאמנים.
פעילות שיווק מוצלחת (רווחית ויציבה) נשענת על 3 רגליים מרכזיות: דאטה, טכנלוגיה וקריאייטיב.
דאטה
הנכס הכי חשוב שיש בכל פעילות עסקית, שעונה על השאלות הכי חשובות:
מי הלקוח? מה היסטוריית הרכישות שלו? הרגלי הצריכה שלו? ממה הוא מפחד? על מה הוא חולם? איך הוא אוהב לצרוך את השירותים שלו? מאיזה נקודות ממשק מרחבי המדיה והמשפך השיווקי שלי הוא ממיר?
כל פרט עליו שיכול לעזור לנו כמותג – לתת לו שירות פרסונלי וטוב יותר, ישמור אותו נאמן לנו.
טכנולוגיה
גוגל אדס, פייסבוק אדס, טיקטוק אדס, טאבולה, אאוטבריין, לינקדין, בינג, יאנדקס, מערכות דיוור ואוטומציה, אתרי מסחר ודפי נחיתה, מערכות לניהול מועדוני לקוחות, דאטה בייס… השיווק הדיגיטלי היום הוא הוליסטי, אבל באיזה פלטפורמות כדאי להשקיע לווליום גבוה? לריווחיות גבוהה? לחימום משמעותי בתודעה?
תשאיר לנו לענות על זה. בתור מקצועני Performance התמקצענו באופן הכי אבסולוטי שיכול להיות בכל מערכת פרסום, אנחנו פרטנרים של כל המערכות ועובדים ישירות מול מובילי שיווק במערכות הפרסום השונות- על מנת להמשיך וללמוד את שיטות העבודה המתקדמות ביותר עבור הלקוחות שלנו.
התפקיד שלנו הוא לוודא שהכסף והמשאבים מושקעים באופן מדויק והרווחי ביותר לפעילות הדיגיטל של הלקוחות, מתוך הסתכלות הוליסטית על כלל מקורות התנועה לנכסים הדיגטיליים וההשפעה שלהם על המשפך והביצועים.
קריאייטיב
אנחנו עושים קריאייטיב שעושה כסף. מה זה אומר? שאנחנו מפצחים את השילוש הקדוש: נקודת הרגש, ההצעה וההנעה לפעולה של המותג. מנהל קמפיינים דואג אמנם לטראפיק איכותי, אבל קריאייטיב שמוכר, כלומר כזה שמייצר הזדהות, תשוקה, ומניע לפעולה ברורה – זה מה שקובע אם הקמפיין יעבוד או לא.
עכשיו מה הכי יפה בסיפור הזה? שהארט דירקטור ומנהל הקמפיינים שלנו יושבים אחד עם השני ומדברים בשפה משותפת. הארט מעצב ומפיק אך ורק לפי התוצאות של הקריאייטיבים הקודמים – כך שגם העיצוב, מבוסס דאטה ויודע מראש:
מה מוכרים? למי מוכרים? למה מוכרים לו את זה? מה יודעים על הכאבים והתשוקות שלו?איזה מסר מתאים לאיזה פלטפורמה ובאיזה שלב?
המנכ”לית שלנו צמחה והתפתחה במלון הילטון ת”א ומשם חרטנו על דגלנו את המינוח “שירות 5 כוכבים הילטון”.
איך אנחנו עושים את זה?
מנהלי performance אצלנו עובדים על כמות קטנה מאוד של תיקים (עד 10) על מנת להעניק לכל מותג שירות מקיף, מדוקדק וזה מה שמאפשר לנו “להיות על זה”, על המספרים, התנודות וההתקדמות בביצועים לאורך כל החודש.
מדי יום חמישי מנהל ה-performance משגר ללקוחות דוח אנליזה שבועי המתחלק בין הסיכום האנליטי והתרגום האסטרטגי שלו.
שירות מהסוג הזה הוא זה שמשאיר אצלנו לקוחות מעל 3 שנים, משמר תהליכי צמיחה וגדילה, באמצעות מערכת יחסים הדוקה, שקופה ואיכותית, שתמיד מחוברת לחזון ולתחזיות ולתכניות העבודה שנבנו מראש.
כל תכנית עסקית מתחילה בחזון, שהופך לאקסל ותכנית עבודה. אנחנו כאן לבנות את האקסל ותכניות העבודה הפרסומיות ועד לביצוע ובקרה שוטפת על הרווחים.
אנחנו בונים תחזיות על בסיס פעילויות עבר והבנה של ה road map השנתי השיווקי והעסקי של המותג: כי כמעט לכל עסק יש “עונתיות” ותנודתיות, שצריך לתת לה התייחסות מבחינת פריסת תקציב והתאמת היעדים לכל תקופה, אין שום סיבה להיות מופתעים כשיש חודש חזק, או חודש חלש.
כשיודעים איך לעשות את זה, אפשר לחזות את אירועי השנה ולתכנן אותם היטב על מנת להגשים את מלוא הפוטנציאל העסקי וזה בדיוק מה שאנחנו עושים.