100% Performance Agency

מובילים מותגים לרווחיות מקסימלית מהדיגיטל.

שנות ניסיון
+
שותפים עסקיים
תקציבי פרסום מנוהלים
M 0
שנות ניסיון
+
שותפים
תקציבי פרסום
M

אם אתם משקיעים בפרסום ומעוניינים לצמוח או לשפר ריווחיות

הקליקו על התחום שלכם

הצטרפו לשותפים עסקיים שכבר מרוויחים יותר.

הצטרפו לשותפים עסקיים שכבר מרוויחים יותר מהפרסום

© Hunt Digital Marketing | All rights reserved 2024

סיפור ההצלחה של גלי

סיפור המותג

חברת גלי הוקמה בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי בתחום נעלי הספורט והילדים, מותגים כמו גלי פלייט וגלי עור כפפה היו במשך שנים ארוכות חלק מאורח החיים של ילדים ובוגרים, וזכו בשבחים על איכותם ועיצובם. 

עם השנים והשינויים בשוק, הפכה גלי לרשת נעליים לכל המשפחה. כיום, נמכרים ברשת לצד נעלי גלי מותגים בינלאומיים כמו:
HUSH PUPPIES ,CATERPILLAR ,DOCKERS ,Lee Cooper ורבים נוספים אחרים.

ב-2023 הרשת צירפה אותנו לצוות השיווק שלה, לנהל את מערך הקמפיינים והתשואה על הפרסום. 

אתגרים

כמות ענקית של מק״טים, תוך שינויי מלאים מהירים וגמישים.

ניהול קמפיינים ופרפורמנס המושפע מהדינמיקה בין סניפי הרשת בקניונים לחנות האיקומרס.

מטרות

מיקסום ריווחיות ותשואה על תקציב הפרסום 

גידול במחזור המכירות באיקומרס ולקוחות חדשים

הפעולות שלנו

בניית היררכיית קמפיינים בפייסבוק ובגוגל באופן שמאפשר שליטה אולטימטיבית בכל קטגוריה וקטגוריה, ובהחזרי השקעה. 

מהלך מפתח בגוגל שופינג: פילטור חכם במוצרים ע״פ התנהגות וביטויי החיפוש של היוזרים, על בסיס תחרותיות וביצועים – משם הקמת קמפיינים ייעודיים ופירוק Adgroups.

עבודה עם Feed מוצרים חכם
לוודא שיופיע בפיד מוצרים פרמטרים של כמויות לפי מידה, לייבלים בין גברים לנשים, קולקציות לפי עונות, קטגוריות ועוד. דאטה שמאפשר לנו להקים חוקים אוטומטיים שעוזרים בצמיחה.

רימרקטינג בפייסבוק
כל מי שביקר באתר ב-X ימים אחרונים ולא רכש- התאמנו להם מסרים תואמים, קטלוגים, הטבות וקריאייטיב שקשה לסרב לו

תוצאות

הכנסות
% 0 +
ROAS
% 0 +
MER
% 0 -

אבישי אסף – סמנכ”ל איקומרס

מקצוענים חסרי פשרות ושותפים אמיתיים לדרך!
עובדים צמוד, מתפקדים מצוין, תמיד בהתייחסות עניינית ותגובה מהירה בכל מותג וקמפיין אותו מנהלים.

סיפור ההצלחה פרי-דיו

סיפור המותג

כבר כמעט 20 שנה שחברת פרידיו מספקת שירותי מקצועי בתחום ההדפסה, המחשוב והמשרד, לאלפי לקוחות. בשנים האחרונות הקימה את אתר האיקומרס של המותג והגיעה אלינו עם חלום ורוד – להגיע לכמות גדולה של יותר של לקוחות, בריווחיות גבוהה יותר, על מנת להמשיך ולספק שירות מקצועי ומהיר – כמו שהם יודעים לעשות היטב! 

אתגרים

ענף “אפור” שהביקוש בו קשיח, כלומר, פלטפורמות PUSH כמו פייסבוק או אינסטגרם, שמטרתן לייצר ביקושים, לא עוזרות לנו לשנות את תנודות השוק, למעט רימרקטינג.

ניהול תקציב באופן מדויק, בהתאם לביקושים והעונתיות במהלך השנה הקלנדרית.

מטרות

מיקסום תקציבי פרסום בתקופות שהשוק איתנו והביקושים עולים. 

צמצום באופן מודע של התקציב, במקום ללכת “ראש בקיר”, כשהביקושים יורדים.

שמירה על אחוז ריווחיות יציב במהלך השנה.

הפעולות שלנו

אנליזה 3 שנים אחרונות של כל מקורות התנועה וכל ממשקי המכירה

מיפוי עונתיות וחלוקה ל-3 סוגי עונות ע״פ ביקושי השוק ותנודתיות החיפושים.

העונות משפיעות על 3 פרמטרים: 
תקציב כללי למותג, תקציב לפי קטגוריות מוצרים והחזרי השקעה משתנים 

ניתוחי ביצועי סופ״ש שוטפים שהביאו לניתוח תקציבים חכם לאמצ״ש וגידול משמעותי בווליום המכירות והחזרי ההשקעה.

הגדרת חוקים אוטומטיים וניטור התוצאות במערכות הפרסום ע״פ היעדים אותם הגדרנו לכל עונה בשנה.

תוצאות

תקציב מדיה
% 0 +
הכנסות ממומן
% 0 +
החזר השקעה ROAS
% 0 +

דרור אברמוביץ’- מנכ”ל

“מקצוענים ברמות הכי גבוהות שיש, דוחפים את הלקוח בכל הכח לתוצאות שהם יודעים לספק. צוות רציני שיודע מה הוא עושה. מומלצים מאוד!”

סיפור ההצלחה של טימברלנד

סיפור המותג

המוטו המוביל של טימברלנד הוא עתיד ירוק יותר- עתיד טוב יותר. המוטו הזה מוביל את המותג בכל צעד, נשימה ופרויקט חדש שיוצא לדרך.  טימברלנד הינו מותג אופנה אייקוני מפורסם בכל העולם – בולט בזכות עצמו וכמעט ללא מתחרים צמודים, אך הפך להרבה יותר מזה. המותג הגיע אלינו ב 2023 במטרה להגדיל את התשואה על הפרסום. 

אתגרים

מותג מוכר וגדול, עם כמות מק”טים ענקית, וגם כמות מקורות תנועה גדולים. הצעות מכר משתנות ברמה שבועית, לפי מלאים בין הסניפים לאונליין – שזו אופרציה מטורפת לכשעצמה. 

האתגר הזה מועתק באופן ישיר אלינו בדיגיטל, כי היעדים משתנים מדי שבוע יעדים חדשים לרבות אחוזי ריווחיות חדשים מה שהופך את ניהול הקמפיינים למאתגר במיוחד. בקיצור, לא למנהלי קמפיינים עם לב חלש. 

מטרות

שיפור ריווחיות על תקציב הפרסום

הגדלת מחזור באיקומרס

הגדלת כמות לקוחות חדשים

הפעולות שלנו

מדידת ריווחיות לפי קטגוריות מוצרים 

דאשבורדים בזמן אמת מבוססים BigQuery

עבודת אופטימיזציה בזמן אמת 

תוצאות

גידול בתקציב המדיה
% 0 +
ROAS
% 0 +

אבישי אסף – סמנכ”ל איקומרס

מקצוענים חסרי פשרות ושותפים אמיתיים לדרך!
עובדים צמוד, מתפקדים מצוין, תמיד בהתייחסות עניינית ותגובה מהירה בכל מותג וקמפיין אותו מנהלים.

סיפור ההצלחה של אמורפיקיור

סיפור המותג

חברת ביוטק שנכנסה לשוק הישראלי עם טכנולוגיה פורצת דרך, מוגנת במעל 130 פטנטים רשומים, פיתחה תוספי תזונה באמצעות מינרלים המחקים את הפעולה הטבעית של הגוף בתהליכי בניה ושיקום תאים ומסייעת בטיפול בדלקות כרוניות. 

החברה שואפת להוביל בעולם במתן פתרונות בטוחים ויעילים לטיפול בדלקות ושיפור איכות חייהם של בני האדם. 

אתגרים

לא פשוט לשכנע צרכן לצרוך מוצר בבליעה, שאינו מגיע עם מרשם מרופא. בד”כ הרופא הוא זה שבקיא בפתרונות לבעיות ובמחקרים הקליניים,  ואנשים נוטים לפתח אמון בהמלצותיו. 

שיווק של המחקרים הקליניים לא בדיוק מניעים לפעולה צרכנים, לכן יש לבחון דרכים יצירתיות אחרות להניע אותם לרכוש בשלב הראשון – אך גם לצרוך באופן תדיר בשלב השני. 

מטרות

המותג השקיע תקציבי פרסום גדולים בדיגיטל מבלי לקבל אינדיקציה מלאה ופשוטה, היכן הכסף מושקע ומה הוא בדיוק מייצר? 

ביטול עיוורון הביצועים

 ייצור שקיפות מוחלטת למובילת השיווק, הבנה אבסולטית היכן מושקע הכסף ברמת מקור תנועה, קהל, קריאייטיב ומונח מפתח, ומנגד מה גובה ההכנסות שכל מקור מייצר

גידול במחזורי המכירות

דרך איקומרס וכמובן דרך מוקד המכירות

שיפור ריווחיות

בקמפיינים וייצור קרייאטיב מזוקק שמניע לפעולה

הפעולות שלנו

מעבר מטפסי לידים פשוטים בפייסבוק, לטפסים קשיחים יותר

שימוש בדפי נחיתה ממירים

שימוש בקריאייטיב מדויק יותר שמייצרים הזדהות (טסטמונילס) 

הובלנו לשימוש במערכת מדידה שמייצרת הפרדה מלאה בין שני נתיבי ההכנסה (מוקד ואיקומרס), מה שפתח בפנינו את תמונת הביצועים המלאה

ביצוע התאמות של מבנה הקמפיינים וניהול התקציב – בהתאם לביצועי מוקד ואיקומרס בנפרד

תוצאות

גידול בתקציב המדיה
% 0 +
גידול ב- Revenue
% 0 +

נירה רוטשילד  – סמנכ”לית שיווק

מנהל הדיגיטל שלי עשה את החיבור המופלא הזה. ואני נהנת לראות את העבודה שלכם. קודם כל למדתם אותנו .ואני נהנת לראות איך משבוע לשבוע בצורה מקצועית ומאורגנת אני מקבלת דוחות ביצוע מוצלחים .כל זה תודות לצוות שלכם .אז תמשיכו לעשות את מה שאתם עושים הכי טוב .אבל החשוב מכל… בצניעות ובשקט .תודה ענקית לצוות מנצח 

סיפור ההצלחה של הוט

סיפור המותג

לחברת HOT ישנם Resellers  רבים שמשווקים ומוכרים את מוצרי החברה השונים, לרבות אינטרנט, טלוויזיה וטלפון. 

לפני 5 שנים הגיע אלינו היזם מאחורי המוקד מכירות המרכזי של החברה, ומשם התחילה עבודת Performance וניהול קמפיינים מאתגרת במיוחד לאור התחרות המטורפת שיש בשוק התקשורת בישראל. 

אתגרים

אוקיינוס אדום בו ספקיות האינטרנט נלחמות אחת בשנייה לאורך השנה, לצד תחרות ״פנים ארגונית״ בין מוקדי מכירות בבעלות שונה שמייצגים את אותה החברה והמבצעים.

ריווחיות נמוכה בעסקה – בשוק שבו כמות כמות הלידים של שירות לקוחות עצומה, שורת הרווח מאוד קטנה ותחת המון הגבלים שוטפים בענף לייצר פעילות רווחית מהדיגיטל היא מהמאתגרות שקיימות בישראל.

מטרות

המותג השקיע תקציבי פרסום גדולים בדיגיטל מבלי לקבל אינדיקציה מלאה ופשוטה, היכן הכסף מושקע ומה הוא בדיוק מייצר? 

מחיר לליד יציב בשוק תחרותי 

כמות לידים יציבה ומשמעותית למוקד מכירות בסקייל גבוה 

הפעולות שלנו

יצירת דפי נחיתה לטובת A/B testing באופו שוטף (ארוכים, קצרים, עם חבילות ומחירים בלי חבילות ועוד).

בחינת % סגירה בין טופס לידים לטלפונים נכנסים בכל קמפיין ותעדוף המרה בהתאם.

עבודה עם offline converisons ע״פ סטטוס מכירות/רלוונטיות מנציגים + callbox מעקב אחר שיחות טלפון וניטורם בקמפיינים.

הגדרת KPI’s ל-3 שלבים, עלות לליד, עלות לליד רלוונטית, עלות לסגירה.

טסטינג בסופ״שים ללא פעילות מוקד.

פעילות PUSH בפייסבוק וטיקטוק במבצעים שווים יוצאי דופן מתחלפים

תוצאות

עלייה ברלוונטיות הלידים
% 0 +
עלות לליד
% 0 -

אבי פרץ – מנכ”ל חברת options5, מוקד מכירות HOT

“אני עובד עם hunt למעלה מ 5 שנים, צוות אמין, מקצועי, זריז ותקתקן שמבין דיגיטל ברמות הגבוהות של התעשייה” 

סיפור ההצלחה של סבוי

סיפור המותג

חברה יבואנית ותיקה למוצרי חשמל פרימיום, שהפכה להיות תחנת עצירה משמעותית אצל כל משפחה שמשפצת או בונה מטבח חדש. המומחים של סבוי באולם התצוגה המרהיב שלהם, יושבים על תכניות תכנון המטבח, ומתאימים פתרונות חשמל מדוייקים לכל לקוח ולקוח. 

אתגרים

הלקוח עמוס בלידים, בסקייל משנה לשנה ולא מצליח להדביק את קצב גיוס העובדים בהתאם.  הבנו שאנחנו חייבים לשלב טכנולוגיה שתתמוך באנשי המכירות בשטח. 

מטרות

להוביל את קטגוריית מוצרי החשמל פרימיום

להעביר את החוויה הייחודית של אולם התצוגה, כבר דרך הדיגיטל

ניהול תקציב פרסום לפי סטטוס מלאים וביצועי מוקד מכירות בשטח בהרמוניה מלאה

הפעולות שלנו

חקר מונחי מפתח שמתעדכן ברמה חודשית בהתאמה לטרנדים עיצוביים

בניית היררכיית קמפיינים ברמת מותג מאוד מעמיקה המייצרת שליטה אבסולטית של היזם ביצירת ביקושים וקצירתם לפי המצב בשטח

בניית נציג וירטואלי מבוסס Ai, לימוד שלו על המותג ומוצריו, קורא את מהות הפוסט (תיאור + תמונה), מתחבר לקונטקסט בין המגיבים השונים וחיבור ל-API של מטא ולעמודי הסושיאל

תוצאות

עלות לליד (CPL)
% 0 -
מחזור מכירות הוכפל
0 X

ליעד ממון – סמנכ”ל שיווק

אלופים וסופר מקצועיים!
חיים את תחום הדיגיטל ויודעים להביא תוצאות מעולות”

סיפור ההצלחה של מלונות אטלס

סיפור המותג

רשת של 16 בתי מלון קונספט בת”א, ירושלים ואילת, עם תפיסה על זמנית על מלונאות חדשנית, כאשר עד מגיפת הקורונה אירחה בעיקר תיירות חוץ וכמעט ולא הייתה מוכרת בשוק הישראלי. עם מגיפת הקורונה החלה הרשת במהלכים חוצי ארגון להכנס לתודעת הקהל הישראלי – ובנקודה הזו נכנסנו לניהול ה-Performance יחד עם צוות שיווק מדהים של הרשת. 

אתגרים

מותג ותיק בישראל, אבל לא מוכר בקרב ישראלים. עלינו לבנות אמון וסיפור מותג.

המערך הדיגיטלי היה ב”חיתולים”, לצד בניה של אתר חדש ונכסי סושיאל מדיה מאפס, גם מערכות הפרסום וקודי המעקב ואנליטיקס דרשו עבודת תשתיות רוחבית.

ניהול תקציבי פרסום מוגבל באופן ריווחי יותר מ – OTAs, שלהן תקציב בלתי מוגבל.

ניהול תקציב פרסום לפי תפוסות בזמן אמת, איתור הזדמנויות ומגמות שוק, וקצירת ביקושים לפני כולם.

מטרות

יצירת עסקאות בריווחיות גבוהה יותר מעמלות שמשולמות ל-Booking ושאר OTA’s

חדירה לשוק ישראלי, מיצוב ומעקב מתחרים שוטף.

מלונאות בזמן קורונה / מלחמה, איך עדיין  להגיע לקהלים רלוונטיים?

הפעולות שלנו

שימוש בדאטה של Booking כפרטנר- זיהוי מגמות, מדינות ואזורים ששווים תחרות ישירה

 

שימוש בפלטפורמות הפרסום Bing Ads שנפוצה בארה״ב ואירופה יותר מישראל, על מנת למקסם הכנסות ולקצור ביקוש בכל שוק ומדיה קיימת

התאמת הצעות מכר ברמה שבועית למצב התפוסות במלון, התייחסות לחלון ההזמנה (למתי מחפשים אצלי במנוע חופשה?) ודחיפה לצמצום פערים ב״תקופות מתות״

תוצאות

הזמנות ישראלים
% 0 +
הזמנות תיירים
% 0 +
צמיחה כללית בהזמנות
% 0 +

ג’ני בק – סמנכ”לית שיווק

שברנו את שיא הביצועים של כל הזמנים. הרבה בזכותכם, בזכות ההשקעה, האכפתיות וההתמדה. כל הכבוד.

סיפור ההצלחה של מלון גורדוניה

סיפור המותג

במרץ 2023 התרגשנו לקבל הזמנה ממוביל שיווק הרשת לביקור במלון היוקרה גורדוניה, מול נוף הרי ירושלים, מלא בהדר, התאהבנו באחד מבתי המלון היוקרתיים והחווייתיים ביותר בישראל. זה סיפור קלאסי על מותג שבנה חוויה חלומית לאורחיו – אך טרם הצליח לשדר את הסיפור המדהים שלו דרך הדיגיטל. וכאן אנחנו נכנסנו לתמונה.  

אתגרים

המון מקורות תנועה וכספי שיווק שיצאו, ללא קודי מעקב או צל של שקיפות מניין העסקאות הריווחיות מגיעות.

קריאייטיב סטטי ומיושן שלא התכתב עם חוויית היוקרה המדהימה שהיזמים מאחורי בית המלון יצרו.

תקופת פוסט קורונה, ומלחמה.

מטרות

הטמעת מערך מדידה בלתי מתפשר ושיקוף מלא למנכ”ל ומוביל השיווק 

יצירת שפת מותג אחידה מהשטח לדיגיטל

ניהול תקציב פרסום וגאנט מסרים לפי אחוזי תפוסה!

הפעולות שלנו

הטמעת קודי מעקב לטובת שיקוף מלא בזמן אמת של החזרי השקעה מכל מקור תנועה.

יצירת מודעות מחזקות סטוריטלינג של המותג

בניית גאנט עבודה לפי תפוסות ברמה שבועית, ממש חיינו את השטח של המלון ועל פיו עבדנו. 

פריסת מונחי מפתח מקצועית וסדר פסח בהיררכיית הקמפיינים במערכות הפרסום 

תוצאות

גדילה בתקציב המדיה
% 0 +
הכנסה באתר
% 0 +
ריווחיות בפרסום
% 0 +
כמות עסקאות
% 0 +
עמלה אלטרנטיבית
% 0 -

גדי פריבר – מנכ”ל רשת

הנחישות והחדות שלכם מקצועית בצורה בלתי רגילה

סיפור ההצלחה של רומס

סיפור המותג

מותג מבית פתאל שהוא כל כולו תשובה לשאלה, “אז איך זה מרגיש לעבוד מבית מלון 5 כוכבים?”. הספיק לנו להעביר שם יום עבודה אחד בשביל להבין. ב – Rooms תוכלו למצוא מתחמי עבודה משותפים עם חוויה של בתי מלון אורבניים במיקומים מרכזיים.

אתגרים

המון הצעות והמון קהלים שונים: לוקיישן, מתחמים, סוגי משרדים.

מעקב אחר תפוסות ומכירות מתמשכות.

מטרות

גידול באחוזי תפוסה בכל אחד מהמתחמים, בכל סוגי המשרדים.

שיפור התשואה על תקציב הפרסום. 

הפעולות שלנו

פריסת מדיה שמותאמת בדיוק למורכבות של המותג: מיקומים, בניינים, סוגי משרדים בכל הבניינים. 

איזה משרד לקדם באיזה פלטפורמה ועם איזה קריאייטיב? למשרד בת”א יש ביקוש אחר מלבניין ברעננה או במודיעין שאולי צריך בכלל לעבוד על ביקוש. 

חיבור ל – hubspot על מנת להבין את השפה של אנשי המכירות: מה זה אומר ליד רלוונטי \ לא רלוונטי \ בתהליך? מה המשמעות של פניה בטופס לידים באתר \ פייסבוק, או טלפון. 

ניתוח וזיהוי העלות הכי זולה מול אחוז רלוונטיות הכי גבוה, ומכאן מנתבים את מערכות הפרסום לעבוד לפי “עלות ליד רלוונטי“…

עבודה על הטמעת המרות אופליין (קולבוקס) בשביל  שהתהליך הזה יקרה אוטומטית וישוגר ישירות לתוך מערכות הפרסום בחזרה, בשביל להזין את האלגוריתם, איזה סוג ליד אני מחפש.  ובכלל, זה יתרון ענק לראות ROI באופן שקוף.

תוצאות

עלות ליד (CPL)
% 0 -
שיפור ברלוונטיות
% 0 +

דניאל אדלמן

העבודה עם הצוות של HUNT פשוט תענוג. המקצועיות חסרת הפשרות, המענה המהיר והנעים והכי חשוב הגידול בתוצאות.

סיפור ההצלחה של סמוב

סיפור המותג

חברת תוכנה שפיתחה פלטפורמה לניהול מערכות יחסים בין מותג – לקהל הלקוחות שלו. 

המערכת מיועדת לכל עסק שרוצה לחזק את הקשר עם אנשי הקשר שלו, ומאפשרת יצירת ניוזלטרים ודפי נחיתה חכמים ומעוצבים, בניית קמפיינים של סמס למובייל, והקמת תהליכים אוטומטיים שחוסכים זמן ועבודה.

אתגרים

צורך באיפיון המון “תתי” קהלי יעד עם צרכים שונים ושפות שונות.

קריאייטיב ממיר שידבר לסוגים שונים של סיגמנטים.

שיפור ריווחיות על תקציב הפרסום.

מטרות

גידול בהרשמות לקוחות מאומתים 

גידול בלקוחות משלמים 

כניסה לשוק חדש – איקומרס.

הפעולות שלנו

הגדרנו למערכות הפרסום שהלקוחות המאומתים והמשלמים, הם הלקוחות שאנחנו רוצים ברמת המרות. 

דייקנו את הגדרות הסיגמנטים השונים, והתאמנו לכל אחד מהם קריאייטיב מדויק לכאבים והפתרונות שהוא מחפש. 

השתמשנו בדפי נחיתה שונים לכל סיגמנט.

ניתוח אנליטי מעמיק של אחוזי המרה, זמני שהייה, נטישה, על מנת לשפר ביצועים בכל יום.

תוצאות

לקוחות מאומתים
% 0 +
הכנסות
% 0 +
CTR
0 X

אסף לסנר – סמנכ”ל שיווק

“הצלחנו להוריד את עלות רכישת לקוח, מה שהשפיע משמעותית על תכנון התקציב של 2024, היעדים קפצו למעלה! הקהלים השתפרו, וההכנסות עלו.”

שקיפות

המספרים לא משקרים, והשורה התחתונה בחשבון הבנק היא זו שמעניינת את הלקוחות שלנו – וגם אותנו. העניין הוא שבדרך לשורה התחתונה, יש עוד עשרות שורות באקסל שצריך לנתח ולפצח על מנת להגדיל את השורה התחתונה:

“האם הצעת הערך אטרקטיבית?”

“איזה פלחי שוק מתעניינים ומייצרים מעורבות?”

“מי הלקוחות הכי רווחיים?”

“כמה עולה לרכוש לקוח חדש?”

“כמה עולה להחזיר אותו לעסקה חוזרת?”

“באיזה תדירות הוא חוזר?”

“מה שווי הסל שלו?”

“איך הוא מעדיף שאתקשר איתו? באיזה טון ושפה? ובאיזה מדיה?”

“כמה זמן לוקח לו לקבל החלטה מהרגע שהצורך עלה ועד שהוא מבצע רכישה?” 

אנחנו עונים על השאלות האלו בעזרת המספרים באקסל-  ורק אז ניגשים למהלכים, לקריאייטיב, להצעות ולחיבור העסקי – רגשי עם הלקוחות.

*אנחנו מאמינים בגישת Relationship Marketing
 כי הרווחיות האמיתית של עסקים, היא בלקוחות החוזרים, הקבועים והנאמנים. 

מקצוענות

פעילות שיווק מוצלחת (רווחית ויציבה) נשענת על 3 רגליים מרכזיות: דאטה, טכנלוגיה וקריאייטיב.

דאטה

 הנכס הכי חשוב שיש בכל פעילות עסקית, שעונה על השאלות הכי חשובות: 
מי הלקוח? מה היסטוריית הרכישות שלו? הרגלי הצריכה שלו? ממה הוא מפחד? על מה הוא חולם? איך הוא אוהב לצרוך את השירותים שלו? מאיזה נקודות ממשק מרחבי המדיה והמשפך השיווקי שלי הוא ממיר?  
כל פרט עליו שיכול לעזור לנו כמותג – לתת לו שירות פרסונלי וטוב יותר, ישמור אותו נאמן לנו. 

טכנולוגיה

 גוגל אדס, פייסבוק אדס, טיקטוק אדס, טאבולה, אאוטבריין, לינקדין, בינג, יאנדקס, מערכות דיוור ואוטומציה, אתרי מסחר ודפי נחיתה, מערכות לניהול מועדוני לקוחות, דאטה בייס… השיווק הדיגיטלי היום הוא הוליסטי, אבל באיזה פלטפורמות כדאי להשקיע לווליום גבוה? לריווחיות גבוהה? לחימום משמעותי בתודעה? 

תשאיר לנו לענות על זה. בתור מקצועני Performance התמקצענו באופן הכי אבסולוטי שיכול להיות בכל מערכת פרסום, אנחנו פרטנרים של כל המערכות ועובדים ישירות מול מובילי שיווק במערכות הפרסום השונות- על מנת להמשיך וללמוד את שיטות העבודה המתקדמות ביותר עבור הלקוחות שלנו. 

התפקיד שלנו הוא לוודא שהכסף והמשאבים מושקעים באופן מדויק והרווחי ביותר לפעילות הדיגיטל של הלקוחות, מתוך הסתכלות הוליסטית על כלל מקורות התנועה לנכסים הדיגטיליים וההשפעה שלהם על המשפך והביצועים.

קריאייטיב

אנחנו עושים קריאייטיב שעושה כסף. מה זה אומר? שאנחנו מפצחים את השילוש הקדוש:  נקודת הרגש, ההצעה וההנעה לפעולה של המותג. מנהל קמפיינים דואג אמנם לטראפיק איכותי, אבל קריאייטיב שמוכר, כלומר כזה שמייצר הזדהות, תשוקה, ומניע לפעולה ברורה – זה מה שקובע אם הקמפיין יעבוד או לא.

עכשיו מה הכי יפה בסיפור הזה? שהארט דירקטור ומנהל הקמפיינים שלנו יושבים אחד עם השני ומדברים בשפה משותפת. הארט מעצב ומפיק אך ורק לפי התוצאות של הקריאייטיבים הקודמים – כך שגם העיצוב, מבוסס דאטה ויודע מראש:
מה מוכרים? למי מוכרים? למה מוכרים לו את זה? מה יודעים על הכאבים והתשוקות שלו?איזה מסר מתאים לאיזה פלטפורמה ובאיזה שלב? 

שירות 5 כוכבים הילטון

המנכ”לית שלנו צמחה והתפתחה במלון הילטון ת”א ומשם חרטנו על דגלנו את המינוח “שירות 5 כוכבים הילטון”. 

איך אנחנו עושים את זה?
מנהלי performance אצלנו עובדים על כמות קטנה מאוד של תיקים (עד 10) על מנת להעניק לכל מותג שירות מקיף, מדוקדק וזה מה שמאפשר לנו “להיות על זה”, על המספרים, התנודות וההתקדמות בביצועים לאורך כל החודש. 

מדי יום חמישי מנהל ה-performance משגר ללקוחות דוח אנליזה שבועי המתחלק בין הסיכום האנליטי והתרגום האסטרטגי שלו. 

שירות מהסוג הזה הוא זה שמשאיר אצלנו לקוחות מעל 3 שנים, משמר תהליכי צמיחה וגדילה, באמצעות מערכת יחסים הדוקה, שקופה ואיכותית, שתמיד מחוברת לחזון ולתחזיות ולתכניות העבודה שנבנו מראש.

סדר וארגון

כל תכנית עסקית מתחילה בחזון, שהופך לאקסל ותכנית עבודה. אנחנו כאן לבנות את האקסל ותכניות העבודה הפרסומיות ועד לביצוע ובקרה שוטפת על הרווחים

אנחנו בונים תחזיות על בסיס פעילויות עבר והבנה של ה road map השנתי השיווקי והעסקי של המותג: כי כמעט לכל עסק יש “עונתיות” ותנודתיות, שצריך לתת לה התייחסות מבחינת פריסת תקציב והתאמת היעדים לכל תקופה, אין שום סיבה להיות מופתעים כשיש חודש חזק, או חודש חלש. 

כשיודעים איך לעשות את זה, אפשר לחזות את אירועי השנה ולתכנן אותם היטב על מנת להגשים את מלוא הפוטנציאל העסקי וזה בדיוק מה שאנחנו עושים

SENIOR PPC MANAGER
ART DIRECTOR
GRAPHIC DESIGNER
/ VIDEO EDITOR
COPYWRITER
SENIOR PPC
MANAGER
ART DIRECTOR
GRAPHIC DESIGNER / VIDEO EDITOR
COPYWRITER
Skip to content